niedziela, 28 listopada 2010

Pierwsze samochody mają Electric Power Industry Worried

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/NXMF-mvRdRs/story01.htm:
Hugh Pickens pisze "Jonathan Fahey AP pisze, że jako pierwszy na rynek masowy elektrycznych samochodów do sprzedaży w przyszłym miesiącu, energetyka stoi przed ogromną szansą wzrostu, SoCal Edison spodziewają się ładowania 100.000 samochodów w 2015 r. i Kalifornii ustawienie cel 1 mln. pojazdów elektrycznych do roku 2020, ale kierownictwo narzędzia obawiają się, że trudności utrzymania światła na pierwszy rzut kupujących - i ich sąsiedzi - może spowolnić wzrost tej branży, ponieważ jest to nieuniknione, że zakłady energetyczne będą cierpieć na pewne trudności na początku . "Mamy wszystko będzie dużo mądrzejszy dwóch lat od teraz", mówi Mark Perry, dyrektor ds. planowania produktu Nissan North America. Gdy podłączony do domowej stacji ładującej pierwszy Leafs i V opracuje 3300 Watts i trwa około 8 godziny wydania pełne naładowanie, ale zarówno producentów samochodów, wkrótce może zwiększyć że do 6600 watów. Tesla Roadster, elektryczny samochód sportowy z ogromnym akumulatora, można wyciągnąć 16800 watach. Oznacza to, że dodanie pojazdu elektrycznego lub dwa do dzielnicy może być takich jak dodawanie inny dom, a może podkreślić, że usługi te urządzenia domów. Problem polega na tym, że transformatory dystrybucji zasilania z sieci elektrycznej do domów często są zaprojektowane do obsługi mniej niż około 12000 watach więc dodatkowe obciążenie transformatora z jednego lub dwa elektryczne pojazdy mogłyby spowodować przegrzanie i nie, wybijając mocy bloku. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz