piątek, 26 listopada 2010

Redakcja: Mój następny IPAD nie będzie 7-calowy, ale chciałbym, może to być

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Zajęło mi trochę czasu, ale zaczynam się zakochać z moim IPAD w sposób nie kochać gadżet na długo. Jest coś w obudowie, aplikacji, systemu operacyjnego, która czuje się tylko w prawo i sprawia, że chcę zrobić jak najwięcej mojej codziennej komputerów na to, jak to możliwe. Oczywiście, że jest jeszcze bardzo mały okruch mojej ogólnej dzień, a IPAD nie jest nawet blisko zastępuje mój laptop dla większości moich prac, ale widzę, że robi się coraz bardziej casual przeglądania niedzielnych graczy, poważne piśmie i tak, nawet czytaniu w dniu 10-calowy tablet Apple.

Ale mam jeden "duży" problem z tablicą, że nie wygląda jak to będzie rozwiązane w najbliższym czasie: to nie jest 7 cali. Czy Apple nigdy nie je jego słowa i zbudować mniejszy IPAD, czy będzie 7-cala pozostawić resztę rynków wschodzących tabletki walczyć?

Kontynuuj czytanie Redakcja: Mój następny IPAD nie będzie 7-calowy, ale chciałbym, może to być

Redakcja: Mój następny IPAD nie będzie 7-calowy, ale chciałbym, może być pierwotnie ukazał się na Engadget Fri, 26 listopad 2010 17:30:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz