poniedziałek, 20 grudnia 2010

Best Open Source Software genealogiczne?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
Anonimowy czytelnik pisze "szukam zbudować drzewo genealogiczne na prezent świąteczny. Czy Slashdotters świata mają wszelkie zalecenia dotyczące oprogramowania open source genealogia? Starałem 14-dniową wersję próbną Ancestry.com. Co oszustwo! złożyłem danych osobowych dla rodziców, dziadków, i ja. Potem otrzymał pop-up powiedział mi, że jeśli chciałbym uzyskać informacje na temat mojej rodziny, będę musiał uaktualnić subskrypcję 29,95 dolarów USA, tak, Wziąłem szansę. Okazuje się, że jedyne informacje mieli moje poprzednie adresy za ostatnie 20 lat ". Czcigodny GRAMPS wciąż aktywnie rozwijana, a jej miejscu wymienia kilka innych możliwości, too. Wszelkie ulubionych lub anty-ulubionych, tam?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz