piątek, 3 grudnia 2010

CALM ustawy zatwierdzonej przez Kongres, powinna reklamy telewizyjne nieco mniej ohydny

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/12/03/calm-act-approved-by-congress-should-make-tv-commercials-slight/:
Zrobiliśmy powiedzieć, to bym się ustawy Kongresu, aby zmniejszyć głośność na telewizyjne reklamy, a na tyle szokujące, to jest dokładnie to, co mamy teraz. Izba Reprezentantów ze względu na jego skinienie zatwierdzenia Commercial Reklama Loudness łagodzące (CALM) Act, który, po usunięciu Senatu, jest teraz w drodze na biurko prezydenta Obamy do ostatecznego zatwierdzenia. Po podpisaniu w życie, nowe przepisy wymagają, aby wszyscy reklamodawcy modulować ich głośności, więc to nie jest wyższa niż program patrzysz, i to będzie FCC jest obowiązek zapewnić, że wszystkie one są zgodne z nową zasady. Roku o złagodzenie sankcji będą mogły dla tych wszystkich, którzy walczą z zastanawianie się, jak włączyć ją w dół z 11, ale po tym, że wszyscy powinniśmy być w stanie oglądać umierającego medium telewizji na żywo bez przerw reklamowych przeraża.

CALM ustawy zatwierdzonej przez Kongres, powinna reklamy telewizyjne nieco mniej ohydny pierwotnie ukazał się na Engadget Fri, 03 grudzień 2010 04:06:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink Ars Technica | źródło Wall Street Journal | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz