niedziela, 5 grudnia 2010

Unikanie Nieszczęścia DMCA W Indy Game Developer?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/vs9dM0FhFDU/story01.htm:
androidstevep pisze "Właśnie na koniec otrzymania zawiadomienia DMCA do mojej gry w Android Market," Super Pac ". Namco Bandai złożyło wypowiedzenia z Google opartego na naruszeniu praw autorskich ich gry "Pac-Man". Mimo, że moja wersja jest oczywiście nawiązuje do pierwotnej gra zręcznościowa, nie oryginalne dzieła sztuki lub dźwięk został skopiowany. Problem z mojego punktu widzenia jest to, że DMCA nie jest jasne, gdzie i dlaczego zarzuca się naruszenie. Domyślam się, że może nazwa jest zbyt podobne, choć nie szukaj znaku towarowego "Super Pac" przed wydaniem i nic nie wymyślił. Co więcej, Google zostało wyłączone mój dostęp do tej aplikacji, prawdopodobnie w formie wymaganej przez DMCA, więc nie jestem w stanie nawet zrobić cokolwiek zmiany będą wymagane. Jako programista w niepełnym wymiarze godzin z ograniczonych środków (tj. nie mogą sobie pozwolić na drogie prawników), ale chcą wszelkich starań, aby uniknąć problemów prawnych, w jaki sposób można negocjować, co wydaje się być trudne pole minowe znaki towarowe, prawa autorskie i DMCA? Czy ktoś ma wskazówki w tym zakresie? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz