środa, 15 grudnia 2010

Unreal Engine 3 dev kit dodanie IOS jutro wsparcia, klony Infinity Blade najbliższy piątek

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/12/15/unreal-engine-3-dev-kit-adding-ios-support-tomorrow-infinity-bl/:
Unreal Engine 3 już dość spektakularny debiut na IOS z gry "własnym Epic Infinity Blade , ale firma zdecydowała, że nadszedł czas, by w końcu zatrzymać drażni i daje nam oprogramowanie naprawdę z nią bawić. planowanej aktualizacji na jutro do UDK przyniesie IOS wsparcia, co oznacza, że wszystkie zaawansowane narzędzia, które pomogły Infinity Blade taki oślepiająco wspaniały gra będzie na wyciągnięcie ręki powinno być poczucie twórczej. Licencji na silnik jest za darmo do testów i niekomercyjnego użytku, ale będziesz musiał zapłacić 99 dolarów, jeśli chcesz coś sprzedać, wyprodukowanej przez to, stosowanej przez kawałek 25 procent zarobków poza 5.000 dolarów i oczywiście , Apple 30 procent, bez względu na cięcia w lewo. To może nie brzmieć jak najlepszy biznes plan w świecie, ale uważają, że Infinity Blade Szacuje się, że zgarnął 1,5 miliona dolarów w sprzedaży już - jesteśmy pewni, że nie będzie wystarczająco dużo zmian w lewo na lody i nawet po Epic Apple miał swój udział.

Unreal Engine 3 dev kit dodanie IOS jutro wsparcia, klony Infinity Blade najbliższy piątek pierwotnie ukazał się na Engadget Wed, 15 grudzień 2010 10:42:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink TUAW , Joystiq | źródło Wall Street Journal , @ MarkRein (Twitter) | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz