poniedziałek, 3 stycznia 2011

Battle narasta między liniami lotniczymi i Biura Online

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7t2p0DD6mCQ/story01.htm:
Ponca City pisze "The Epoch Times" donosi, że online rezerwacji podróży gigant Expedia usunęła American Airlines na jej stronie internetowej podróży przez nieporozumienia z struktura opłat amerykańskiej w ostatnim incydencie w walce eskalacji linii lotniczych i internetowych biur podróży. Choć American dostaje około dwóch trzecich swoich przychodów z innych firm biur podróży jak Expedia, American został szuka online agentów do redukcji opłat za jeden ze sposobów obniżenia cen biletów - coś, co Expedia nie była gotowa zrobić Expedia wydała oświadczenie, że działania amerykańskiej efektem będzie. wzrost kosztów i zmniejszenie przejrzystości dla konsumentów, co utrudnia porównanie cen biletów i opcji oferowanych przez inne linie lotnicze ", a amerykańskie zachęcał klientów do rezerwacji bezpośrednio na stronie internetowej amerykańskiej w najniższych cenach. Tymczasem Google czeka na skrzydłach z jej niedawnego wniosku do zakupu ITA Software, twórca Internet wiodących technologii porównać loty ceny biletów lotniczych. "Chociaż 49 procent podróży zakupu podróżnych online, wciąż jest czasochłonne i powoli szukaj opcje podróży online", mówi oświadczenie Google, broniąc nabycie ITA który jest przeciwny przez Microsoft na antymonopolowych powodów. "Planujemy do pracy z ITA, aby utworzyć nowy, łatwiejszy sposób użytkownikom znalezienie lepszej online informacje o locie".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz