czwartek, 20 stycznia 2011

Jak przechowywane są zdjęcia personalne?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UWxDGQyaDy8/story01.htm:
mxhf pisze "Właśnie wróciłem z wakacji na cztery tygodnie do Meksyku. Jest to kraj dla Azteków i Majów Ruins i odwiedziliśmy wiele. Oczywiście zrobiliśmy tysiące zdjęć z dwóch kamer. Przybywszy do domu, zdaję sobie sprawę, że mój dysku twardym nie ma już miejsca do przechowywania dodatkowych 16GB, że zebrane po drugiej stronie świata. Teraz, dysk twardy 250GB już jest. Pracuję wyłącznie na laptopie i nie chce aby to zmienić. Wiem, że większych dysków dzisiaj. Ale pomyślałem, że nadszedł czas, by wreszcie przenieść moją kolekcję obrazów z mojego laptopa w inne miejsce. Ale gdzie mam iść? Tak, jak przechowywane są zbiory zdjęć? A jak się zachować kopii zapasowych?. Są to oczywiście zdjęcia, które chcę zachować dla mojego życia. Więc potrzebne do przetrwania pożaru, włamania, itp. Myślę, że ilość danych, mam zasady online z magazynu. Czy mogę po prostu dostać dwa dyski USB i pozostawić ? w stosunkowo lokalizację zapisywania Myślę, że musi to być wspólny problem I tak dzisiaj? - zanim zapytasz - Wiem, że pierwszą rzeczą do zrobienia jest przejść przez zbieranie i zrzucić co nie warto utrzymanie ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz