czwartek, 27 stycznia 2011

Rise and Fall of Graphic Gry przygodowe

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2RLMY0hrSMk/The-Rise-and-Fall-of-Graphic-Adventure-Games:
Kciuki przeciwstawne blog posiada szczegółowy retrospektywa prawie trzy dekady historii w grafice gier przygodowych. Podczas tego typu gry spadła z łask w ostatnich czasach, wiele klasycznych tytułów wykonane niezatarte ślady na wspomnienia i preferencji całego pokolenia graczy. Jeśli grałeś w gry wideo w latach 80. i 90., prawdopodobnie zobaczysz coś rozpoznać. Cytując: "W swojej burzliwej historii czasem-trzydziestu lat, gatunek graficznych przygoda spowodował przyjęcie technologii, jeździł zarówno na herb i koryta grafiki i fal dźwiękowych, wpływ na życie milionów ludzi, w kształcie i wzrost ( , aw niektórych przypadkach spadek) z kilku wielkich nazwisk osób i firm w branży gier. Jest to gatunek, który często przebywał z powrotem przez jej izolację, cierpiących z powodu niechęci do przystosowania się do zmieniających się warunków rynkowych lub dalsze kroki w kierunku granice interaktywności. gry przygodowe na pewno nie te rzeczy, ale wysiłki na rzecz innowacji naprawdę wydawało się szczytu w połowie lat 90-tych przed-szybko spadającym z nielicznymi wyjątkami. poprawy losy twórcy gier przygodowych w ostatnich latach, w przynajmniej w części można przypisać ich wysiłkach na rzecz innowacji-Telltale z epizodycznej struktury, Quantic Dream z nowego systemu kontroli (na lepsze lub gorsze) i japońskiej takich producentów, jak Cing z Nintendo, Nintendo DS, które wprowadzają elementy wizualne powieści.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz