poniedziałek, 10 stycznia 2011

UK Twitter i cele Blog Adnotacje

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uZ-6Bg4lzto/story01.htm:
krou pisze "The UK Office of Fair Trading (OFT) jest rozprawienia się z" użytkowników serwisu Twitter i blogerów za pomocą swojej obecności do zatwierdzenia produktów i firm, bez wyraźnie wskazując ich związek z marką. " Opisali takich uprawnień, w tym "komentarze na temat usług i produktów na blogach i mikroblogów, takich jak Twitter, jako" błąd "w uczciwych zasad handlu. Choć amerykańskiej Federalnej Komisji Handlu już wymaga takich uprawnień, aby były etykietowane jako 'reklama" lub "spon "Wielka Brytania nie ma takiego wymogu. W związku z tym, OFT rozpoczęła dochodzenie w Handpicked Media, ponieważ OFT jest" podkreślając, że należy jasno określić, kiedy promocyjnych komentarze zostały opłacone. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz