niedziela, 20 lutego 2011

Dlaczego nie obchodzi mnie bardzo dużo na temat tabletek więcej

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/HSOfeGg14TM/why-i-dont-care-very-much-about-tablets.ars:

Uświadomiłem sobie niedawno, że nie jestem bardzo podekscytowany tabletek-niczyjej tabletek, bez względu na OS lub herbaty. Po raz pierwszy zrozumiałem, że czułem się w ten sposób, kiedy byłem rozczarowany tylko nieznacznie (w przeciwieństwie do złamanym sercem) znaleźć się zbyt chore, aby wziąć udział w długo oczekiwany (przeze mnie zresztą) webOS odsłonięcia tabletki. Od tamtej pory myślałem dużo o korzeniach mojej nudy tabletka, a ja Ograniczyłam się do kilku powodów.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze na ten post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz