sobota, 12 lutego 2011

Jak największe studia filmowe Manipulacja Użytkownicy YouTube

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZzJI3HRjDXU/How-Major-Film-Studios-Manipulate-YouTube-Users:
Anonimowy czytelnik pisze "przed rokiem największych firm filmu były oferowana jest możliwość przez YouTube do 'bloku, zarabiać lub utworu" przesłane materiały chronione prawami autorskimi, takie jak studia Disney już oddanie przedsiębiorstwa do tworzenia fałszywych PR użytkowników YouTube - wraz z prawdziwie' trendy "pół-umiejętność obsługi profili, na rachunkach, które okazały się go młodzi i" kanciasty "nastolatków. Te faux" użytkownicy "byli w stanie odpowiedzieć wideo high-definition z chronionych prawem autorskim filmów bez ponoszenia negatywnych lub utrudnione przez algorytmy Treść YouTube ID , a ich stanowisk, celowo zapchane piractwem powiązanych wyszukiwań i określone w czasie (nawet do dnia, w jednym przypadku) zgodnie z datą związane DVD i Blu-ray, czasami generować miliona odsłon połowę lub więcej, podczas gdy te prawdziwy uploaderów YouTube spadek w miejscu zaporą Content ID. Ten artykuł wygląda na to, jak wielkie studia zareagowali na YouTube w ciągu ostatnich czterech lat, a także analizuje szczegółowe trzy takie przykłady "astroturfing" wynika z udziałem teatralnych lub dysku wersje Toy Story 2, Speed Racer i Spider-Man 3 ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz