poniedziałek, 14 lutego 2011

Reżyser mówi Motorola Super Bowl reklamy nosi pewne uderzające podobieństwa do jego krótkiego filmu

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2011/02/14/filmmaker-says-motorolas-super-bowl-ad-bears-some-striking-simi/:
On nie idzie tak daleko, aby powiedzieć, że Motorola (lub jej agencji reklamowej) rażąco swiped jego pomysł, ale LA opartych reżyser Mike Sarrow uważa, że firmy ostatnich Super ad Bowl nosi zbyt wiele podobieństw do jednego z jego filmów krótkometrażowych po prostu przepuszczać przez bez komentarza. To film, "Nie odłączaj" był kręcony już w 2009 (i robili się przez kilka lat wcześniej), i obejmuje świat pełen "trutnie" na sobie białe słuchawki, którzy są obojętni na prawdziwy świat wokół nich i niezdolne do ludzkich interakcji. Teraz to samo w sobie nie jest oczywiście najbardziej oryginalnych pomysłów, ale zauważa, Sarrow, że kilku "uderzające" podobieństwa poza ogólne pojęcie reklamy do swojego krótkometrażowego filmu, w szczególności jeśli chodzi o zakończenie (które nie zepsuć Ci tutaj). Wbrew temu, co myślisz, jednak Sparrow nie szuka żadnego odszkodowania od firmy Motorola (lub nawet uznanie), on po prostu chce, żeby ludzie, aby zobaczyć jego film i tworzyć własne zdanie. Sędzia dla siebie po przerwie.

Kontynuuj czytanie Reżyser mówi Motorola Super Bowl reklamy nosi pewne uderzające podobieństwa do jego krótkiego filmu

Reżyser mówi Motorola Super Bowl reklamy nosi pewne uderzające podobieństwa do jego krótkiego filmu pierwotnie ukazał się na Engadget Mon, 14 luty 2011 13:54:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink TUAW | źródło CNET | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz