czwartek, 24 lutego 2011

Rozmowa z komputerami?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4imy4Gc9ldY/Talking-To-Computers:
merlock18 pisze: "Czy to nie-naturalnych mówić do komputera? Po omówieniu wyniku gry Jeopardy z kolegami, wydają się, że to jest lekko" przerażające ", aby porozmawiać z komputera i to kompetentnie rozmawiać. Czy to co każdy myśli? Pomyślałem sobie, jak bardzo chciałbym być w stanie nawet powiedzieć, mój komputer do otwartych programów, mówiąc to głośno. prosty pomysł, że jestem dość zaskoczony, nie jest powszechne. jestem w mniejszości, w tym jeden? Czy ludzie po prostu nie podoba mi się pomysł rozmów (bez przeklinania) do komputera, nie mówiąc już mają działać lub odpowiedzieć? Czy ktokolwiek inny zainteresowany w budowaniu własnego mini-Watson, czy to tylko straszny?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz