piątek, 11 lutego 2011

Szczegóły Google niskim poziomie Renderscript API dla plastra miodu

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2011/02/11/google-details-low-level-renderscript-api-for-honeycomb/:
Nie ma wątpliwości, że o strukturze plastra miodu tabletek jak Xoom są potężne sztuk sprzętu, a wygląda na to, Google będzie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić, że deweloperzy są w stanie wykorzystać jak najwięcej z tego uprawnienia, jak to możliwe. Duży kawałek tego układanki firmy Renderscript API dla systemu operacyjnego, które to dopiero zaczyna szczegółowo w całości. Dużą zaletą jest, że to jest na niskim poziomie API zaprojektowana specjalnie dla programistów, którzy są "komfort pracy bliżej do metalu", który pozwoli aplikacje zbudowane z nim (w tym gier) w pełni korzystać z wysokiej klasy procesory graficzne i podwójnego procesorów znajduje się w tabletki o strukturze plastra miodu. Co więcej, podczas gdy API znajduje się obecnie do wiadomości publicznej, to już oddany do użytku w strukturze plastra miodu, przez samo Google - zarówno YouTube i aplikacje Książki i żyć tapety wysyłki z pierwszej tabletki o strukturze plastra miodu zostały stworzone przy pomocy jej . Szef w przeszłości przerwa na inny prosty przykład - brute symulację fizyki życie, która obejmuje 900 cząstek napisów z tabletem - i szukać Google o dostarczenie dodatkowych informacji technicznych i przykładowy kod kiedyś wkrótce.

Kontynuuj czytanie Google szczegóły niskiego poziomu Renderscript API dla plastra miodu

Szczegóły Google niskim poziomie Renderscript API dla Honeycomb pierwotnie ukazał się na Engadget Fri, 11 luty 2011 16:22:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło Deweloperzy Android Blog | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz