poniedziałek, 28 lutego 2011

Uczestniczy w CS Konferencja warta czasu?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rRIeN-0QaqM/Is-Attending-a-CS-Conference-Worth-the-Time:
Anonimowy Tchórz pisze "Hello Slashdot czytelników, jestem studentem studiów CS zbliża i miałem kilka pytań. Jeden z moich profesorów zaleca składania papieru do CCSC (konsorcjum nauki informatyki w szkołach wyższych) w stanie Utah w tym roku szansę, by moje prace opublikowane w dzienniku. Zdaję sobie sprawę z wartości pracy publikowane o pracę, ale ja naprawdę nie mam pieniędzy na podróż do Utah i pobytu na dwie noce. Sądzę więc, że zastanawiam się, czy ktoś kiedykolwiek uczestniczyły tego rodzaju konferencji, a jeśli tak było to warte czasu i pieniędzy?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz