sobota, 12 marca 2011

CS profesorowie w roli Debata matematyki w CS Edukacja

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wV15d4FBG_k/CS-Profs-Debate-Role-of-Math-In-CS-Education:
theodp pisze "obawiają się, że jego miłość-nienawiść z matematyki może zmusić go do rezygnacji z prowadzenia informatyka, CS student Dean Chen znajduje pociechę z mało prawdopodobne źródła -. wypowiedzi profesorów CS na SIGSE listy" Rozumiem, że omówienie roli matematyki w CS jest jedną z tych kwestii religijnych typu wojny ", pisze Brad Vander Zanden." Po 30 latach w tej dziedzinie, nadal nie rozumiem, jak rachunek różniczkowy i ciągłego matematyki koreluje ze swojej zdolności do osiągnięcia sukcesu w wielu dziedzinach informatyka ... Widziałem wielu wybitnych programistów, którzy walczyli z rachunku i tak naprawdę nigdy nie dostał. " Dennis Frailey dokonuje rozróżnienia między badaniami CS i stosowane CS: "Zbyt długo mamy uczy informatyki jako dyscypliny akademickiej (jakby wszystkich naszych studentów będzie trwał, aby doktorów, a następnie stają się członkami CS wydziału), mimo że dla większości z nas, studentów, są w większości szukających pracy w których mają zastosowanie informatyki. " Frailey dodaje, że część problemu może być, że niektóre CS profesorowie - bogowie matematyki, że mogą być - są przygotowane do nauczania CS w sposób nie-matematycznych: "Bądźmy szczerzy o inny aspekt tego problemu - co może wydziału uczyć? Dla wielu powodów, typowy wydziału CS składa się głównie z osób, które specjalizują się w CS jako dyscypliny, często z silnymi matematycznych tła. Ilu z nich może uczyć dobrego kursu w cloud computing i systemów wielordzeniowych lub w inżynierii oprogramowania lub z wielu innych tematów, że absolwenci będą przydatne po skończeniu studiów? Czy takie kursy zawsze sprowadza się do instruktorów lub środki pomocnicze lub inne wydziału nie dożywotnich? Tak, jak to kpina z doświadczeniem Slashdotters "?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz