czwartek, 17 marca 2011

Czy Wizytówka Dead?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_aFaS0fFXYU/Is-the-Business-Card-Dead:
. Theodp pisze "Obecność SXSW, HBR jest Susy Jackson był przerażony, aby znaleźć ukochanego wizytówki nie były już opłatek oni z powrotem w dzień pisze Jackson:" Miałem piękny rozmowie z dwoma młodymi przedsiębiorcami z Nowego Jorku i kiedy nadszedł czas rozstać się, kiedyś, że stary wiersz: "Oto, pozwól mi dać ci moje karty." Oboje wstrzymane, poszukuje pewności, czy jestem poważny. Potem zobaczyłem umyć zrozumienie nad nimi. Mówiłem zapomniał języka. Wizytówki. Jakąż ". I chociaż Jackson docenia wygodę wymiany e-wizytówki, Twitter uchwyty i numerów telefonów (tekstylny), wciąż jest softie dobrego wizytówkę: "Niektóre karty są gładkie, inne mówią do swoich właścicieli osobowości poprzez dziwne przycinanie rozmiary , dziwaczne kolory, czy sprytny grą słów. Każdy powie mi coś więcej o osobie, która mi go dał, niż mogłem się znane z ich dane kontaktowe w spokoju ". Więc, jak mówi są Wizytówki Tech Giants?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz