piątek, 18 marca 2011

Devs Android Game Over Łatwość Worry Kopiowanie

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
Guardian na problemy producentów gier na Android Market. Niektórzy niezależni twórcy przekonują się, że ich gry są zbyt łatwo kopiowane i sprzedawane przez konkurentów, a oni mówią: Google nie reaguje wystarczająco szybko na zgłoszenia naruszenia. Cytując:.. "Jeden z moich klientów wysłane do mnie trzy tygodnie temu, i poinformował mnie, że inna firma sprzedaje wersję mojej aplikacji - pirackich i wysłał ich własne Oczywiście, że skontaktujemy się z prawej od Google Google zajęło dwa dni na podjęcie aplikacji w dół. Ten wydawca był również sprzedaż innych wersji pirackich gier. Skontaktowałem się z oryginalnych twórców tych gier, ale nadal są sprzedawane w tydzień później. Można by pomyśleć [Google] może mieć infolinię dla takich rzeczy! chciałbym również pamiętać, że wydawcy sprzedaży pirackich gier jest obrotu na Android Market. Nawet nie stać się ich konto zostało zawieszone. ... Dlaczego te konta nadal mogą być handlu? To zaniedbanie ile o mnie. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz