środa, 9 marca 2011

Gaming chmury Ray Tracing

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6v4v0ABTqEs/Cloud-Gaming-With-Ray-Tracing:
Anonimowy czytelnik pisze: "Od ray tracing w czasie rzeczywistym na jednym komputerze desktop jest nadal zbyt wolne do gier, Intel pracuje nad projektem badawczym, który stawia duże obciążenie pracą się w chmurze, powołując się na kilka 32-rdzeniowy chipy pracują razem. To umożliwia nowe efekty specjalne do gier, takich jak realistyczne odbicia (np. samochodów lub zakres karabin snajperski), symulacje oraz wielowarstwowe ekranie stacji nadzoru. referatu bierze również przyjrzeć się bliżej różnych źródeł opóźnień, które stają się istotne w Chmura podejście do gier. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz