wtorek, 15 marca 2011

Jeff & Lucasfilm Odwiedź Rob

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Ostatnie Hemos spadek rozpoczął pracę Perforce: jeden z ich klientów jest Lucasfilm. Jedno prowadzi do drugiego, w zeszłym tygodniu dostałem do odwiedzenia ich placówki Presidio w San Francisco. Ich polityka bezpieczeństwa nie pozwalają mi powiedzieć coś o super słodkie rzeczy widziałem wewnątrz budynku, ale mogę publikować to zdjęcie z nas obok posągu Yoda przed drzwiami. Dzięki Matt Janulewicz uzyskania nam w drzwi i pokazuje nam się, Daryll Jacobson do otwarcia drzwi i fajne do prasowania Tina Mills kliknij. Teraz mogę powiedzieć, że byłem fizycznie bliżej Starwars.com niż muszę Slashdot.org od 1998 roku, gdy mieszkał w moim biurku. Wreszcie, rękawicę została odrzucona: jeśli pracujesz w chłodnym miejscu (Pixar Apple NASA The White House Comerica Park??) Napisz do mnie maila! Nie jestem powyżej za pomocą T-shirty, jak przekupstwo, aby zobaczyć fajnych miejsc!

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz