wtorek, 22 marca 2011

System Środki stresu w głosie Dzwoniący awaryjne "

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/vstc2_b1bZ8/System-Measures-Stress-In-Emergency-Callers-Voice:
cylonlover pisze "Jest szansa, że ​​jeśli dzwonisz na 911 (lub 9-9-9, czy cokolwiek to jest, gdzie jesteś), nie jesteś może powiedzieć, że sprawa operatora nie jest wszystkim, pilne, i że może czekać problem, czasami awaryjne wysyłkowych są tak przeładowane rozmówców. - wszystkie z nich wskazując, że potrzebują pomocy już teraz - że jakiś system jest wymagane w celu określenia, kto powinien otrzymać pomoc w pierwszej kolejności. Holenderscy naukowcy twierdzą, że opracowali taki właśnie system, który analizuje głos rozmówcy ", aby określić jak zestresowany są".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz