poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Airplay Apple prywatne Exposed Kluczowe

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oEFg7e6SzDM/Apple-AirPlay-Private-Key-Exposed:
Anonimowy czytelnik pisze "James Laird inżynierii wstecznej Airport Express klucza prywatnego i opublikowane open source emulator stacji bazowej AirPort Express." Moja dziewczyna przeniosła się dom, a jej Airport Express już się to z jej punktu dostępu bezprzewodowego. Pomyślałem, że byłoby łatwe do znalezienia Apex emulator - istnieje kilka otwartych aplikacji źródła tam grać do nich jednak, byłem rozczarowany stwierdzić, że Apple używane klucza publicznego systemu kryptograficznego, i nie ma klucza prywatnego kryje się w środku Apex Więc wziąłem.. go od siebie (mam jeszcze blizny po otwarciu klejone przypadku!), po cenach dumpingowych ROM i inżynierii wstecznej klawiszy z niego. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz