piątek, 15 kwietnia 2011

Europejski przemysł reklama wrzuca nowy śledzenia zasady przejrzystości

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/_TKs5Hw71g8/european-ad-industry-pushes-new-tracking-transparency-rules.ars:

Europejskich reklamodawców zaczęły skacze na pokładzie nowego zestawu wytycznych (PDF), który pozwoli użytkownikom na blokowanie śledzenia plików cookie. Przepisów, opracowane przez grupę przemysłu nazwie Internet Advertising Bureau Europe (IAB Europe) pochodzi nieco ponad miesiąc przed Europie ma wystawić własne wytyczne prawne dla internetowych reklamodawców.

Samoregulacji ramy nie tylko o unikaniu śledzone-celem jest oferowanie konsumentom przejrzystości o które witryny korzystają z ich danych cookie, kiedy i w jakim celu. Uczestniczące firmy wyświetlić ikonę na behawioralnie gąsienicowe ogłoszenia, które oznacza, że ​​są one udział w Online behawioralne Reklama (OBA) Framework. Gdy ktoś kliknie na ikonę, będą w stanie uzyskać więcej informacji na temat reklam i mają możliwość wyłączenia reklam element śledzenia.

"OBA Framework wprowadzi wielobranżowych samoregulacji reklama behawioralna w Europie, wspierany przez mechanizm zgodne i egzekwowania przepisów," prezydent IAB Europe Alain Heureux powiedział w oświadczeniu. "Ta inicjatywa jest zwieńczeniem 18 miesięcy i planowanie współpracy z europejskimi organizacjami reprezentującymi reklamodawców, agencji, wydawców i standardów reklamowych."

Rzeczywiście, prawie 40 firm podpisało zobowiązanie do rozpoczęcia realizacji wytycznych OBA, w tym AOL, Google, Microsoft i Yahoo. Dodatkowo IAB Europe twierdzi, że ściśle współpracuje z Komisją Europejską w celu wypracowania zasad, tak, że oni siatki z wytycznymi w ramach Komisji przejrzystości reklamę, gdy są one dopuszczone na 25 maja.

"Jeśli ten kod zapewnia, że są one w pełni zgodne z ich zobowiązań prawnych wynikających z nowej dyrektywy o prywatności i e, wszystko dobrze i dobrze, rzecznik Komisji Europejskiej Jonathan Todd powiedział Reuters .

Przeczytaj komentarze na ten post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz