czwartek, 14 kwietnia 2011

Redakcja: Drodzy RIM, jestem klientem i nie nosić garnitur

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Podobnie jak Joanna bezwstydnie przyznał w swojej redakcji kilka miesięcy temu, byłem uzależniony od BlackBerry. Jestem również 20-letni student / tech-head, których telefon służy każdy cel z urządzeniem komunikacyjnym do odtwarzacza muzyki do pilota od telewizora. Próbowałem zmienić zimno indyka i kupił iPhone 4 w sierpniu, ale gdzieś w okolicach Święta Dziękczynienia Dałem się i podniósł Verizon Bold. Byłem dwukrotnie fisting pory - za pomocą BB prawie wyłącznie dla BBM, a mój iPhone na wszystko.

Szybkie przewijanie do przodu, aby pod koniec zeszłego tygodnia, kiedy uczestniczył w spotkaniu w Nowym Jorku Tim Stevens i RIM CEO Mike Lazaridis , aby uzyskać najnowsze danie na Playbook. Jak Lazaridis demoed mnóstwo funkcji z prezentacji w trybie HDMI do wbudowanego odtwarzacza muzyki firmy dyskusji tabletka gorąco, to uderzyło mnie: Mam jedno pytanie rozważała się od rzeczywistego wyglądu w urządzeniu. Dla kogo At? tym momencie zdałem sobie sprawę, że problem był dręczące RIM jak późno - nie tylko w swojej strategii tabletki, ale jego strategia telefon jako całość: nie wie, kim są jego produkty są przeznaczone, a następnie nie może zapewnić. Czy jestem szalona? Zapoznaj się po przerwie i wysłuchaj mnie.

Kontynuuj czytanie redakcji: Szanowny RIM, jestem klientem i nie nosić garnitur

Redakcja: Drodzy RIM, jestem klientem i nie noszę garnitur pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 14 kwietnia 2011 15:52:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz