poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Secret Weapon Apple Wygrana Tablet Wars

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wLxgtFn6go0/Apples-Secret-Weapon-To-Win-the-Tablet-Wars:
Hugh Pickens pisze "International Business Times donosi, że kiedy producenci kłusem ich prototypy Android tabletka podczas targów CES dwa miesiące temu, eksperci byli zadowoleni z opłat śmierć świata IPAD Apple, ale obecnie producenci odkrywają, że po prostu zrobienie porządnego rysownicy nie gwarantuje, że będzie sprzedawać. - ku wielkiemu rozczarowaniu Motorola i jej produkt Xoom teraz jest oczywiste dla wszystkich, aby zobaczyć, że tajna broń Apple jest ich sieć dedykowanych sklepów Apple na całym świecie, gdzie wyznaczone sprzedawcy nie są w stanie lepiej wyjaśnić jego tabletki do konsumentów, ale również rejestruje więcej Apple margines niż konkurentów, którzy muszą dzielić margines z partnerami detalicznymi. Wydaje się, że nie ma szansy na powtórzenie zasadzkę Android rynku smartphone których łączny, cena, marketingu, zaopatrzenia i modulowane wersje iPhone stworzył tyle zamiarze popytu na rynku, że kupujący po prostu wzrósł z okazji, aby kupić to, co było postrzegane jako odpowiednik po niższych cenach. "Motorola Xoom jest tylko pierwszym w obliczu tych problemów", pisze AA Defensor. "Wkrótce RIM Playbook, HP i TouchPad trafi na półki i chyba mogą zrobić coś drastycznego w krótkim okresie, może to pozostaje do IPAD rynku. Ale nie dlatego, że nie zbudować dobry produkt. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz