poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Zapytaj Slashdot: Nie dam jej Zaloguj się na naszym serwerze Zakład?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nIgVMQat2nM/Ask-Slashdot-Do-I-Give-IT-a-Login-On-Our-Dept-Server:
jddorian pisze "Jestem dyrektorem Oddział Kliniczny w szpital akademicki (nie Radiologii, ale podobnie zorientowanych technicznie). Moi koledzy wydziału (kilkunastu) chce, aby przełączyć się z kalendarza papierowego na elektroniczny (noc, weekend harmonogram dyżurowania ). Większość z iPhone lub podobne, więc zakładał serwer CalDAV. Hospital działu IT nie oferuje żadnych iPhone zgodny narzędzie kalendarza, więc kupiłem (z moich pieniędzy) serwer malutkie, zainstalowane BSD i OpenLDAP na rachunkach i zainstalowany i skonfigurowany DAViCal. Po testowałem go, I wysłane IT prosić aby port 8443 przez zaporę szpitala do tego serwera. tech (po pytając, co było dla portu 8443), powiedział, że odblokowanie portu po tym, jak zapewnić mu z logowania na konto na komputerze (choć "nie jest potrzebny dostęp do root '). Byłem zaskoczony, oraz po rozpatrzeniu go, nadal jestem pochylony w kierunku przeciwnika ten wniosek, w miarę możliwości stosowania tego się łańcucha. jestem zadowolony aby umożliwić wszelkie skanowania, aby upewnić się, że nie ma problemów bezpieczeństwa, ale raczej nie chciałbym niech ktoś logowania na konto. Co czytelników Slashdot myślisz? Czy mam podać IT logowania na konto na serwerze, który nie jest własnością lub zarządzanych przez nich? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz