niedziela, 29 maja 2011

Zapytaj Slashdot: Best Plan smartphone dla USA na wakacje?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
SJrX pisze: "Jestem planowanie zwiedzania Pacific Northwest przez kilka tygodni, i szukałem najlepszym rozwiązaniem smartphone dostępne. Roamingu transmisji danych i SMS ceny są absurdalnie wysokie (najlepsze plany są 0,80 dolarów / MB, i $ 0.75 / SMS). Beyond AT & T i Verizon Prepaid, czy są jakieś inne opcje? (jestem na iPhone 4 więc GSM jest koniecznością.) Zakładam, że w USA, nie mam historii kredytowej, które kwalifikują się do planu, a umowa jest oczywiście obecnie mowy. danych i SMS są tylko ważne rzeczy, z kilkoma sto minut za dużo. Jestem tylko planuje się w USA na 2 lub 3 tygodnie, ale przede wszystkim na obszarach wiejskich (US Route 101) na tyle duża ( 3G) zasięg jest bardzo ważne. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz