niedziela, 5 czerwca 2011

Zapytaj Engadget: powinien dostać 7 -, 8,9 lub 10-calowy tablet?

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Johan, który nie może wydawać się ustalić, których rozmiar jest dość spory. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.

"Jestem na rynku tablet, najczęściej za treść konsumpcja, a także do kontroli e-maili i są nieco produkcyjnego, kiedy to ochotę. Nigdy nie posiadał jeden przed, więc zastanawiam się, jaki rozmiar jest najlepszy. Mogłam się w 7-calowy, 8,9-calowy lub 10-calowy tablet - jestem bardziej na rozmiar niż system operacyjny, szczerze opinie. Muszę to być przenośne, ale nadal czuje się "większy" niż mój Droid X. Wszelkie od tych, które używane różnych rozmiarach, dzięki! "

Dobre pytanie. Nie ma oczywiście plusy i minusy każdej z tych wielkości, a opcje są na pewno zwężone w dół na koniec 7-calowy. Powiedział, że teraz dyskontem Galaxy tab i wciąż rosnące BlackBerry Playbook pasuje 7-calowy rachunek, a wybory rozkłada się znacznie, kiedy pnący się do 10-cali. Więc, co mówisz?

Zapytaj Engadget: mam 7 -, 8,9 lub 10-calowy tablet? Powinien pierwotnie ukazał się na Engadget Sat, 04 czerwca 2011 23:59:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz