środa, 8 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: Co zrobić z e-mail innych osób?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jcz3W-r8-Kk/Ask-Slashdot-What-To-Do-With-Other-Peoples-Email:
vrimj pisze: "Mam dosyć często Imię / nazwa kombinacji, że czasami e-mail innych osób na moje konto imię.nazwisko @ gmail.com Nie jest to wielka sprawa, czy jest to osoba;. I niech wiedzą, to naprawić. duży problem Mam to z firmy i stron internetowych. Te wiadomości są często nie odpowiedzi, co oznacza, że ​​nie mogę wysłać z powrotem szybkie notatki. mam komuś rachunki kart kredytowych na trzy miesiące przed zdałem sobie sprawę, nie było nic innego powołanie spółki (próbowałem kilka e-maili na początku). Ostatnio dostałem zawiadomienie o czyjeś dziecko logując się na stronie internetowej. Nie mam żadnej opcji, ale nacisnąć przycisk odpowiedzi i powiedz im, że najpierw powiedzieć, że jestem, że dziecko rodzica lub opiekuna nie wiem gdzie go stamtąd Dzisiaj otrzymać fakturę od firmy kablowych.. to do innego stanu nie mogę odpowiedzieć idę do.. pomocy technicznej online, mówią mi, mój jedyny wybór to zadzwoń do biura sprzedaży. Dałem się do banku, ale nie mówię do kogoś innego przedsiębiorstwa kablowego. Czy jest jakiś sposób, aby wiadomości e-mail do nieprawidłowo sformatowany adres gmail bounce czy coś innego oczywiste? Czy istnieje rozwiązanie techniczne, jestem z widokiem. I nie zdarza się to często, ale jest PITA zwiększenie bez-odpowiedzi adresy e-mail. Nienawidzę tylko skonfigurowanie filtru, ponieważ odcina innych ludzi, którzy się literówka lub miał ktoś nie wchodzi coś poprawnie, ale to wygląda jak najlepszego wyboru. To nie jest spam, ale to nie jest mój mięsa.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz