piątek, 17 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: narzędzia do szyfrowania dysku Linux i uczciwość?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-l78O5jVtgk/Ask-Slashdot-Tools-For-Linux-Disk-Encryption-and-Integrity:
Anonimowy czytelnik pisze: "Używam Gentoo Linux przez długi czas teraz i zawsze byli zadowoleni z jednym z wielu narzędzi szyfrowania dysku:. Cryptsetup (dm-crypt i LUKS) Jednakże niedawno dał FreeBSD spróbować, choć Doszedłem do wniosku, BSD nie jest dla mnie, byłem zdumiony Geli (8), narzędzie FreeBSD szyfrowania dysku. Zdarza się to narzędzie również to, co nazywa "tryb uwierzytelniania." Poza tym szyfrowanie dysku sektor po sektorze, ale również przechowuje sumy kontrolne (sha256 w moim przypadku) w tym na co napisać. On czyta, jeśli mismatchs kontrolną, propaguje błąd, wskutek czego, powiedzmy, read () błąd . Tak więc nie mam zaufania do mojego dysku (z wyjątkiem oczywiście dla partycji rozruchowej) dłużej:. niezgodności danych zostanie wykryty zanim dane zostaną wykorzystane Po przeszukiwane przez długi czas bez odpowiedzi, chciałbym zapytać: czy jest coś podobnego do tego w Linuksie? Uwaga: Korzystanie z btrfs to ważne rozwiązanie, ale jest daleka od stabilnej (ma kilka oopses podczas moich testów). "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz