piątek, 3 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: Weryfikacja bezpieczeństwa Hosted strony?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/e4fiQkEbApc/Ask-Slashdot-Verifying-Security-of-a-Hosted-Site:
edi_guy pisze "Jestem gotowy do uruchomienia małej witrynę internetową, która będzie zawierać informacje o kliencie w bazie danych MySQL, który będzie prowadzony przez WWW, usługi hostingowe. Chociaż mam dobre doświadczenia z bazami danych SQL z programistycznego punktu widzenia, ja nie jestem ekspertem w dziedzinie ich ochrony. Zważywszy na rozgłos wokół włamania i kradzieży danych w sposób pozornie codziennie wydaje Cię o tym poinformować teraz niż później. Jakie są sugestie na temat zasobów, które pomogą sprawdzić, czy zarówno ja, jak i moje usługi hostingowe są następujące najlepszych praktyk w zakresie zabezpieczania kopii bazy danych, strony internetowej?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz