wtorek, 14 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: Witryna sieci Web Software Edycja na dłuższą metę?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
Mouser pisze "Wydaje się, że nie może polegać na oprogramowanie, w szczególności w sieci program do edycji strony, istnieje na dłuższą metę. Za każdym razem mogę liczyć na coś, to zajmuje tylko kilka lat, zanim zostanie przeniesiony do kosza. Użyłem GoLive's Cyberstudio, zanim jeszcze ogarnął jak GoLive firmy Adobe. Obie dostałem kosza. I w końcu używane Apple. Mac głównej. Zrobiło kosza i zastąpione iWeb. I wtedy używane iWeb, hostowany na MobileMe, a Apple właśnie zabił go ponownie, wraz z organizacją . Tak więc, jak mi przygotować, aby przenieść swoje rzeczy na różnych stronach internetowych, na mój własny serwer hosting (outsourcing), zastanawiam się, jaki rodzaj wizualnego edytora stronie internetowej (s) można używać, na dłuższą metę. I 'm, a chory od zmiany narzędzi co drugi rok, jak i oprogramowania, raczej spędzać czas edycji mojej stronie, a nie kodem. Jakieś sugestie?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz