wtorek, 19 lipca 2011

<em>Świat łańcucha</em> - Innowacyjne Game Design Debata Sparks

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/god96XmFSqo/emChain-Worldem-mdash-Innovative-Game-Design-Sparks-Debate:
Opowieść Wired wykresy przebiegu Światowego Chain, gry wideo stworzone przez Jason Rohrer być inny od gier, które było przed nim. Cytując: "To istnieje na [dysk flash USB] i nigdzie indziej Według zbioru zasad określonych przez Rohrer, tylko jedna osoba na ziemi może grać na raz gracz może modyfikować środowisko gry, jak ruszyli.. przez niego. Następnie, po śmierci gracza w grze, będą przekazywać pamięć do następnej osoby, która zagra w cyfrowej terenu zmieniony przez swojego poprzednika, i tak przez lata, dziesiątki lat, pokoleń, epok. W umysł Rohrer, jego gra nie mają wiele cech z religii świętą arkę, zestaw przykazań, poczucie tajemnicy i śmiertelności i mistyczne przewidywania. To był pomysł, w każdym razie, zanim wszystko zaczęło się dziwne. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz