niedziela, 10 lipca 2011

Budowa oprogramowania dla przedsiębiorstw To nie Suck

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Od redakcji: Gość autor Aaron Levie jest założyciel i prezes Box.net

Thomas Wailgum, redaktor CIO.com, podsumował branży oprogramowania dla przedsiębiorstw najlepiej, gdy pisał : "Wydawałoby się, że nawet firmy tytoniowe cieszyć się lepszym ogólnego poziomu" likeability "niż do dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw."

Pomyślnie firm oprogramowania dla przedsiębiorstw już od dawna prowadzone było mniej lub bardziej bezspornych: koszty licencji wzrost w regularnych odstępach czasu, technologia jest trudna do integracji, a także doświadczenie użytkownika często okrutne. W przeciwieństwie do większości innych rynkach, które zmuszają się negatywnych zachowań w czasie, wiele praktyk w miejscu dziś służyć sprzedawca i klient asymetrycznie. O dziwo, więcej niż 40% projektów IT nadal nie przyniosą spodziewane ROI biznesu, ale dostawców przedsiębiorstwo wyjdzie zwycięski niezależnie.

Ale nie na długo. Teraz, oprogramowania dla przedsiębiorstw mogą być dostarczane w Internecie i powtórzyć szybko, widzimy bariery dla rozwoju, dystrybucji i przyjęcia kurczy się do poziomów wcześniej tylko świadkiem firm internetowych konsumentów, z milionami użytkowników na górze platformy, takie jak Yammer, Box, i Zendesk; zmiany te stworzenia znacznie bardziej konkurencyjny krajobraz, gdzie klient zyska ogromnie. Wartości, które teraz oddzielne dostawców dziedzictwo z nowej rasy firm są nie tylko technologicznych, ale także kulturowych i organizacyjnych. W skrócie, budowania lepszej technologii przedsiębiorstwa wymaga, aby budować zasadniczo różni się firm technologicznych w przedsiębiorstwie.

Tworzenie niezwykłych produktów nie, niesamowite odpowiedzi RFP

Dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw cieszy się od dawna z intuicją, ale bardzo lukratywny, system nagród. Jego odbiorcami są różne od ostatecznego użytkowników i każda grupa potrzeb są diametralnie różne - tradycyjnie, przedsiębiorstw technologicznych został zaprojektowany z sprzedaży CIO w umyśle, a to tworzy rozwiązania, które są nieuchronnie funkcje nadęty do "zaspokojenia" większość z wymaganiami klienta.

Stworzyło to dziwnie perwersyjne dynamiczny, gdzie sprzedawcy z najbardziej bogatych w funkcje rozwiązań wygrać umów, ale użytkownicy tracą ze względu na złożoność technologii. A dzięki bardzo długich przerw pomiędzy kolejnymi wersjami produktów, sprzedawcy są dodatkowo motywowani do dopchać jak wiele funkcji, jak to możliwe w każdej wersji, chcąc sprawdzić wszystkie pola zapytań ofertowych w ciągu najbliższych kilku lat.

W jaki sposób nowi operatorzy uniknąć tego cyklu razem? Koncentrując się na oprogramowanie dla przedsiębiorstw budowlanych, że użytkownicy miłości, zwiększają zapotrzebowanie do CIO. Producentów takich jak Dzień roboczy, Jive, Yammer lub Rypple reagują inwestycji w projekt, użyteczność, otwartości, a całkowita doświadczenia użytkownika. Są pomiaru sukcesu przez użytkowników, a nie list kontrolnych funkcji. I na szczęście, nabywców na łowienie.

Na polu widzimy teraz zapytań ofertowych, gdzie "przez użytkowników" jest mocno ważone czynnikiem w podejmowaniu decyzji o zakupie, to był praktycznie niespotykane kilka lat temu. Menedżerów IT zdaje sobie sprawę, że są lepsze, bardziej strategiczne wykorzystanie ich czasu niż szkolenia pracowników, walka z niskim przyjęcia, i twierdząc, ze złości użytkowników - chcą technologię, która po prostu działa. I dlatego, widzimy więcej wyrównanie pomiędzy użytkownikami a CIO niż kiedykolwiek wcześniej.

Utrzymanie hacker-centric kultury inżynierii

Paul Graham napisał wielki esej w ubiegłym roku na potrzeby hacker-centric kultur, gdzie rzekomo nadana spadek Yahoo do ich uszkodzenia zbudować inżynieryjno-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz