sobota, 2 lipca 2011

Czy Groupon Bad Dla małych firm?

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:

Od redakcji: Poniższy post jest odpowiedzią na nasze serii gości krytycznie spojrzeć na codzienne przemysłu oferty. Jest napisany przez Winicjusza Vacanti , prezes Yipit , codziennie agregator umowę, która zbiera oferty z ponad 300 stron dziennie czynienia.

Jeśli oglądasz wieczorne wiadomości, należy założyć, że to morderstwo w ​​każdym bloku, a jeśli masz już czytania TechCrunch niedawno, to można zakładać, Groupon jest mordowanie małych firm w każdym mieście.

Biorąc pod uwagę setki tysięcy kupców, którzy odbywają się codziennie ofert w ubiegłym roku, to jest nieuniknione, że kilka z nich mają złe doświadczenia. Jednak założenie, że kilka z tych anegdot, w pełni reprezentują doświadczeń kupców z codziennej oferty jest niewystarczające i nieodpowiedzialne.

Seria gości blogach przez Rocky Agrawal krytykować codziennie oferty, doradztwo małych firm z dala oparciu o przykłady, gdzie oferty nie przynoszą dochodów dla przedsiębiorstw. Podczas Rocky posty są z pewnością dobre intencje, jego dowód jest w dużej mierze opiera się na kilku anegdot i podstawowym niezrozumieniem codziennie ekonomii transakcji.

Jak szczegółowo w Yipit na dzienne Deal Przemysł R oczny opiera się na ponad 100.000 ostatnie wakacje, 43% oferty maju udział kupców działa kontrakt na co najmniej ich po raz drugi. Czy tak wielu kupców być urojenia? Oczywiście niektórzy kupcy mają zdobione.

Choć rozumiem i pochwalam motywacji Rocky do ochrony małych przedsiębiorstw, mogą te firmy naprawdę pozwolić sobie na ignorowanie kanałów marketingowych, które mogą dostarczyć setki, jeśli nie tysiące nowych klientów w modelu koszt nabycia? Nie tylko większość małych i średnich firm, ich standardowe kanały sprzedaży żółte strony i gazety są coraz mniej skuteczne.

Zamiast mówić małych firm, aby uniknąć codziennie oferty, jak o próbując zrozumieć, dlaczego niektóre małe firmy mają sukces?

Z tych ustaleń, moglibyśmy kształcić innych małych przedsiębiorstw, w jaki sposób mogą one być zdolne do replikacji, że sukces siebie.

Jest to Numbers Game

Podobnie jak większość opcji marketingowych, codziennie oferty sprowadza się do liczb. Dobrą wiadomością jest to, że większość kluczowych zmiennych, które wpływają na sukces codzienne doświadczenie transakcji mogą być optymalizowane przez małe firmy poprzez codzienne struktury transakcji i wykonania.

My współzałożyciel, Jim Moran , napisał post w ekonomii codziennie do czynienia w tym kalkulatorze. Podczas tego kalkulatora piecze w wiele założeń, to początek poręczne narzędzie dla małych firm.

Dwie najważniejsze zmienne, że małe przedsiębiorstwa mogą optymalizować są:

Nadmiar: Ten parametr określa, ile więcej dochodów klienta generuje dla biznesu niż wartość kuponu. Im większy nadmiar, tym lepiej dla małych firm. Jest wiele rzeczy, małe firmy mogą zrobić, aby zwiększyć Nadmiar w tym:

  • Strategicznie Cena oferty. Jeśli prowadzisz restaurację, a średnia na rachunek osoby wynosi 30 $, zapewniają 15 dolarów za 30 USD certyfikat. Osoba może

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz