poniedziałek, 4 lipca 2011

Czy nasze wnuki się pytać, co to do licha Facebook był Someday?

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eXd4rE2QtIs/:

Pomimo względnego opóźnienia Facebook w obejmując przemysłu muzycznego, teledyski i Facebook wydaje się być jak nic. najnowsze i najbardziej mainstream przykładów jest cukierkowy słodki "Unfriend You" Chance Greyson, Bieber-a-jak kto trafnie odkrył na YouTube.

Najbardziej rażący rzeczy na temat utworu? Szansa jest znormalizowany i emocjonalny korzystania z ukuł termin "Unfriend" jako czasownik.

Poważnie przez, nastoletnie niepokoju jest teraz inna; Kiedy miałem trzynaście, że zostanę w domu, klejone mój różowy i fioletowy telefon z tworzyw sztucznych (miałem pożądane drugiej linii w moim pokoju) czekając na chłopca do połączenia. W wieku iPhone, dzieci mogą po prostu zaktualizować ich pobytu na Twitter lub Facebook, śledzenie relacji przez który były przestrzegane i Unfollowed, Friended i tak Unfriended. I nawet nie zaczynaj mi puszkę Pandory, która jest Stan cywilny Facebook.

Ale, podobnie jak iPhone zastąpił sekund stacjonarnymi (które były wielkim stylu do czynienia z powrotem, kiedy), będzie coś w końcu zastąpić Mr.Zuckerberg 's opus jak udać się do kanału dla nastolatek uczucia? Popdust stawia to najlepiej "JT jest już przynosząc MySpace tyłu, tak ciężko oddychać, będzie nasze ewentualne wnuki się pytać nas o coś cholery nazwie Facebook był jeden dzień? To nie jest świat chcemy myśleć o to. "

I usłyszałem, jakby grzmoty ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz