czwartek, 14 lipca 2011

The Hidden zło Microtransaction

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1U4YtdR87Vg/The-Hidden-Evil-of-the-Microtransaction:
Anonimowych porad czytelnik kawałek opinii na # AltDevBlogADay napisane przez Claire Blackshaw, główny projektant w Jagex Games Studio, o którym firmy pomylić z mikrotransakcji. Podczas mikrotransakcji nie są z natury źli, jak mówi, są one często wykorzystywane przez ludzi marketingu ze szkodą dla wszystkich. Ona zachęca twórców gier do kontrataku. Cytując: "Problem z tym wszystkim to jest niejednoznaczne, szary obszar prawdziwy kicker jest to, że szare obszary są zawsze zielone świeci przez chciwość W interesie" trochę więcej ", tyle złego się stało... tak wiele pomysłów zniszczony, społeczności złamane, a zespoły nadmiernie, chcąc trochę bardziej. starych zrównoważonego rolnictwa argumenty wchodzą w grę tutaj. ogromny problem jest to, że jako projektant gier lub innych członków rozwoju nie zawsze mają ostatnie słowo, ale nadal można walczyć na swój róg. Możesz budować swoje argumenty i starają się silne badań i danych, aby pomóc ludziom pieniądze zobaczyć perspektywy długoterminowej. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz