sobota, 16 lipca 2011

Jak Analytics kształtują Społecznego Gry

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:
Eksploracji danych i śledzenie klientów znają pojęcia z reklamy online, ale artykuł w The Guardian bada, jak metryk i analiz stają się duża część gier towarzyskich ludzie grają, jak również. To połączenie gry i reklamy brzmi tak samo niesmaczny jak można się spodziewać: "Podczas gdy tradycyjne gry są o tworzeniu dużych makro-środowiska dla poszukiwania gracza, freemium jest o mikro-zarządzania na każdym etapie gracz ma do kupował coś" programista może. budowę "ścieżki", które przedstawiają działania gracza prowadzącego do finansowego konwersji, takich jak zakup dodatkowych treści lub wirtualnych merchandize mówi Justin Johnson, dyrektor techniczny Playmetrix inny brytyjską firmę specjalizującą się w analityce gry. "To, a także na deweloperów do korzystania z tej analizy w celu poprawy konwersji poprzez usunięcie przeszkód i ograniczeń, które mogą być związane z projektem. " ... To dziwne biznesu. W wolnym-to-play wszechświata, każde działanie gracza jest potencjalnym metrycznych w modelu przychodów. W grze zachowanie jest algorytm, który musi być odkryta i de-kodowane. Programiści mają do pracy jak swego rodzaju tajnych agencji policji, skutecznie podsłuch graczy - oprogramowanie Playmetrix pozwala osadzić "oddzwaniania" w ich kodzie gry, które powodują, gdy gracze coś interesującego Jest to wizualizowane przez grafiki i wykresów więc działania stają infografiki.. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz