piątek, 8 lipca 2011

Netvibes Debiuty Potężny Platformy Społecznej Analytics Dla firmami i agencjami

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5rtMd8QjaaQ/:

Netvibes, firmę, która dostarcza panele społecznych mediów i agregatorów wiadomości dla marek i agencji, jest debiut nowej, potężnej platformie analizy wieczorem. Nowe społeczne Netvibes "analizy i monitoring platformy jest uruchomienie w prywatnych beta, ale nie będą dostępne dla ogółu społeczeństwa dopiero w późniejszym okresie tego miesiąca.

Jak napisał w zeszłym roku, Netvibes rozpoczęła błyskawiczne Dashboards, które pozwala użytkownikom na wpisanie słowa kluczowego, na miejscu Netvibes ", by podciągnąć natychmiast deski rozdzielczej, która automatycznie zbiera wszystkie najnowsze zdjęcia, filmy, wiadomości, kanały RSS, wyniki wyszukiwania, rozmowy Twitter i więcej wokół tego tematu w czasie rzeczywistym. Firmy nowej oferty, Społecznych Pack, jest bezpłatne dla Instant produktu Dashboard, dając menedżerów marki, zdolność do monitorowania i analizowania w tym samym czasie.

Platformy Społecznego Corpus daje swobodny dostęp do dodawania i dokładnie kontrolować, co źródeł (blogi, liderów, wiadomości RSS) umożliwiające pobieranie danych z. Plus, Netvibes posiada wbudowany w bibliotekę ponad 200.000 oryginalnego źródła treści i aplikacji do wyboru.

Podobne do platform analitycznych jak Radian6, Netvibes utworów wspomina i tematy i daje wgląd marek sensu tych danych. Platforma będzie identyfikować trendy, sentyment, wpływowymi i pomysłów. Można kopać dość głęboko z danymi, jak również. Na przykład, nie tylko Netvibes powiedzieć, kim góry wpływającą jest, ale technologia także pokazać, co blog wpływającą pisać i co jest Siad na temat marki lub produktu. I Netvibes natychmiast utworzyć nową aplikację tylko analizują te konkretne słowa kluczowe, ujawnił, że jeden wpływającą i śledzenia ich w czasie.

Netvibes pozwala również zestaw tagów śledzenie niektórych wspomina z określonych źródeł. Netvibes pozwala menedżerom utworzyć nieograniczoną liczbę zaawansowanych alertów do automatycznego monitorowania skuteczności kampanii, reputacja marki, konkurentów, a nawet działania wyzwalacza, jak budżety dostosowanie kampanii odpowiedzi biuletynu lub też wywołanie URL. Alerty mogą być wysyłane do dowolnego telefonu komórkowego w czasie rzeczywistym.

Podczas gdy Społecznego platformy pakietu w połączeniu z platformą newsów jest z pewnością nadmiarem informacji, może to być kompleksowe narzędzie dla menedżerów marki. Już teraz wielu znanych agencji i marki należą już z oferty Netvibes "przedsiębiorstwa, w tym Digitas, Coca-Cola i L'Oreal. Oczywiście, na desce rozdzielczej przedsiębiorstwa nie jest tanie. Cały pakiet Społecznego i Dashboard kosztuje 15.000 dolarów do instalacji tablicy rozdzielczej, a następnie 2.000 dolarów miesięcznie.

Ale oczywiście wielkie marki są łuskanie obecnie pieniężnych za produkt Netvibes. I firma przynosi zyski w kwocie netto dochodu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz