poniedziałek, 25 lipca 2011

Nowe iPad 2 Wszechstronność Najciekawsze reklam, próbuje przebić się do wątpiących

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"My nigdy nie zatrzymać udostępnianie naszej pamięci. Lub gubię się w dobrą książkę. Zawsze będziemy gotować obiad i dopingować naszą ulubioną drużynę. Będziemy nadal chodzą na spotkania, aby filmy, i uczyć się nowych rzeczy. Ale jak to wszystko nigdy nie będzie taki sam. "

Dziś odsłonięta, "We Will Always", trzeci iPad 2 komercyjnych przez TBWA zajmuje dwa pierwsze iPad 2 ogłoszeń - co podkreślali funkcjonalność urządzenia przez specyfikacje sprzętu - jeden krok dalej. Odwoływanie się bezpośrednio do głównego nurtu vs początku publiczność MSSF, nowa reklama podkreśla iPad 2 zdolność do pełnienia funkcji byśmy normalnie pełne analogowego (lub na komputerze), jak tworzenie albumów zdjęć, czytanie książki, zgodnie z przepisami kulinarnymi, oglądanie sportu, uczęszczać na spotkania, co movings domu i nauczanie naszego pisma dzieci (uwaga krzyczeć do OS X Lion).

Apple nie jest głoszenie MG tutaj.

W jego próba naciskać podstawowych ludzkich zachowań do przodu, podkreślając cyfrowych narzędzi, które pozwoli im łatwiej "We Will Always" rodzaj przypomina mi AT & niezwykle przewidujący T "Will You" reklamy z 1990, poza tym, że urządzenie jest faktycznie już dostępna . Obejrzyj ich obu i zobaczyć na własne oczy. Niesamowite, nie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz