piątek, 22 lipca 2011

Prywatne strony tureckiej Wyniki Zakupy Trendyol Big rundy Od KPCB, Tiger Globalny

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7YzS9sXgvMs/:

Jeśli jest jedna rzecz, ciągle słyszę w kółko, jeśli chodzi o Europejski uruchamiania sceny, to, że inwestorzy, którzy nie są poważnie patrząc na tureckim rynku może brakować na niektórych kontynentu największych firm cyfrowych w ciągu najbliższych 10 lat.

Mój plan jest do Turcji kilka dni i zbadanie tego rosnącego ekosystemu uruchamiania z bliska i mam nadzieję, że podróż zajmie mi do niektórych jego wspaniałe miasta i pięknych plaż.

Błądzić, błądzić.

Nasze źródła w Turcji (lokalne tech blog Webrazzi ) mówią nam, Kleiner Perkins Caufield & Byers i Tiger Globalny zainwestowały między 25.000.000 dolarów i 30.000.000 dolarów w prywatnych sklepami Trendyol .

Kleiner Perkins inwestycji podobno wartości uruchamiania Istanbul na około 150 milionów dolarów.

Mój turecki jest trochę zardzewiały, ale patrząc na miejscu mam zamiar założyć, że jest lokalną wersją m.in. Vente-privée , pozłacany , Beyond The Rack i HauteLook . Istnieje również Boutiques.com Google , eBay sklep mody i MyHabit Amazon , oczywiście.

Według Webrazzi, Trendyol wcześniej podniesione 2 milionów dolarów i 10 milionów dolarów okrągłe, a niektóre z akcjonariuszy wypłacone w wyniku trzeciej rundzie finansowania.

Jest to podobno pierwsza inwestycja Kleiner Perkins ma wykonane w Turcji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz