poniedziałek, 18 lipca 2011

Publicis kupuje Społecznego Agencja Fotograficzna Big paliwa

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/-8ewmvzqMiY/:

Publicis Groupe , jeden z największych komunikacyjnych na świecie firm, nabył 51 procent nowojorskiej agencji mediów społecznych Big paliwa z opcją zwiększenia udziału do 100 procent od 2014 roku.

Big paliwa będą podlegały Publicis " VivaKi organizacji i służyć jako strategiczny "social media center" na niektóre z jego innych właściwości, a mianowicie cyfrowych agencje Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group i Zenith Optimedia.

Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.

Należy zauważyć, że Wiek Ad odnotowano , że Publicis prowadzi rozmowy kupić Big paliwa w zeszłym tygodniu.

Z ponad 170 pracowników, Big paliwa jest "czystej gry" społecznej agencji medialnej z 2011 przychodów wyniesie prawie 30 milionów dolarów. Agencja oferuje doradztwo strategiczne i kreatywne, dystrybucji, zarządzania i analizy usługi dla firm jak GM, T-Mobile, Microsoft i Philips.

Publicis Groupe, która jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu Exchange, zatrudnia około 50.000 z działalności w 104 krajach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz