piątek, 15 lipca 2011

The Science Behind Fanboyism

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3tuiHYL85M4/The-Science-Behind-Fanboyism:
crookedvulture pisze "Mamy wszystkie napotkane fanboys. Oni czają się na messageboards i wątki komentarz, gotowy do trąbki korzyści z ich produktu lub marki wyboru z ręki Cheeto barwiony. I to nie ich wina. Analiza badań naukowych na przedmiotu wynika, że ​​nasz mózg nieświadomie rozwijać powinowactwo do produktów możemy wybrać się równie atrakcyjne alternatywy. Duh, prawda? Ale co jest naprawdę interesujące jest to, że powinowactwo istnieje nie tylko wśród dorosłych, ale także dzieci, małpy, a nawet Amnesic osób bez pamięci ich pierwotnej decyzji. Jesteśmy wszystkie podłączone na stałe do fanboys wydaje. Niektórzy z nas po prostu zrobić lepiej przezwyciężyć nasze tendencje podświadomości. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz