wtorek, 12 lipca 2011

TechCrunch Redesign: Kopiuj-wklej Szablon Hatemail

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CJRG2QvL3nU/:

Jest to absolutny, nienaruszalny prawo, że gdy wysokie miejsca profil podlega znaczącej przebudowy, reakcja stałych czytelników będzie jednym z oburzenia.

Nie zdziwieniu, nie mierzone krytyki, ale na pełnym oburzenia - jakby się obudził, aby odkryć, że ktoś zakradł się i przekształciła cechy ich żony twarzy.

I tak było z pewną obawą, że odwiedziłem TechCrunch kilka minut temu stwierdziliśmy, że nasz bardzo chwalona przeprojektowanie miał "poszedł na żywo", wraz z gigantyczną czcionki nagłówka, dziwne obrazy underlapping i - o Boże - nowe logo. Nowe logo, że dla niewprawnego oka artystycznie, wygląda jakby był narysowany zaostrzone końcówki Teenage Mutant Ninja Turtle.

Główny projektant Dave Feldman napisali werwy, prewencyjnej obrony przeprojektowanie tutaj , wyjaśniając, w jaki sposób spełnia wymagania "bold, surowe, w szybkim tempie" AOL własnością blog technologii, która jest TechCrunch. Znalazłem po Dave fascynujące nie tylko dlatego, że nie miałem pojęcia, że ​​ktoś nazwie Dave Feldman pracował w TechCrunch. (Hello Dave!)

Co do przebudowy - szczerze mówiąc, nie jestem pewien, jak się czuję o tym. Nie jestem pewien, czy podoba mi się fakt, że górna nagłówek jest krzyczeć na mnie. Jestem niezdecydowany, czy animowane logo coś na górze jest pogrubiony, surowe lub szybkim tempie. I jestem naprawdę w dwóch umysłów o "TAKŻE NA TECH AOL" pole w prawym dolnym rogu.

Ale to trochę rzeczy: to naprawdę dużo dla mnie za wcześnie - ani nikogo innego - do oceny, czy nowy projekt jest lepszy niż stary. Jak nauczyć się korzystać z nowego telefonu komórkowego, zajmie to nam wszystkim kilka dni wyjść poza nowość rzeczy i dowiedzieć się, czy to rzeczywiście łatwiejszy w obsłudze. I będzie to trwać jeszcze dłużej, niż dla nas, aby mieć na celu pomiary - wyświetleń strony, czas ładowania; bzdura tak - aby określić, czy nowy wygląd jest "sukces".

A jednak nic z tego należy - ani nie będzie - zatrzymać Ciebie, naszego cennego czytelników, od ważenia się, by powiedzieć nam, jak bardzo nienawidzę każdej rzeczy na temat nowego projektu. Niektórzy z was już rozdrobnione się z cennych informacji na post Dave'a, różnie opisujących projekt jako "ohydne", "straszne", "najgorsze przeprojektowanie nigdy" i "nawet w tej samej lidze co Gizmodo" (ouch). Ale co reszta z was? Jeśli wiem cokolwiek o Dave (i nie) to takie, pracował przez kilka miesięcy na tych nowych rzeczy, po prostu nie mogę się doczekać, aby usłyszeć, jak bardzo nienawidzę owoce jego (i jego zespół) prac.

Aby jeszcze łatwiej jest dzielić się swoimi myślami, stworzyłem własną kopię i wklej pamiętać, aby dostosować i odesłać. Wystarczy wkleić tekst do wiadomości e-mail, zaznacz pola, które mają zastosowanie, a następnie wysłać go do becausewegiveashit@techcrunch.com.

Zapraszamy!

<START KOPIOWANIE here>

Drodzy TechCrunch,

Gratulujemy redesign. Chciałem tylko, by przechodziła szybkie pamiętać, aby poinformować, że IT KURWA SUCKS. Poważnie, to najbrzydszy element przebudowy gówno, jakie kiedykolwiek skomentował - a ja skomentował setki: Gawker, Last.fm, MySpace i każda zmiana logo AOL od 1991 roku.

W szczególności, nienawidzę ... (sprawdź czy dotyczy)

Zbyt duże czcionki []
Obnoxious zdjęć []
Linki do AOL w stopce [x]
Niekompletne meta tagi []

... Ale przede wszystkim nienawidzę nowe logo. Mówiąc bardziej dosadnie, że ... (zaznacz jedno)

Sucks []
Bani []
Sucks piłki []
Sucks osła []
Sucks zarówno tyłek i kulki w tym samym czasie []

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz