poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Faire Maker Detroit był miły Fantastyczny

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Jxv6zkAMeDo/Detroit-Maker-Faire-Was-Kinda-Awesome:
Byłem podekscytowany, aby mieć szansę, aby przejść do Detroit Maker Faire w tym roku. Zawsze chciałam uczestniczyć w coś takiego, ale gwiazdy nie wyrównane. Widziałem cały namiot wypełniony DIY Drukarki 3D co dziwne obiekty, w tym najciekawszy wielościenne kości kiedykolwiek. Utilikilts utrzymywane przy szelki! Galanteria! Pikowanie! Kowalstwo! Książki! Cupcake samochodów! Gomp! Piwo! Pilot zdalnego sterowania żółwie! Ogromny rozszerzacz siana! Wiele dziwnych pedał powered formy lokomocji, i cały garnizon Star Wars kostiumy ... Poza tym, to nie jest często masz okazję być świadkiem gigantyczne kule smoka stali cios w parking. Mam wspólne ogromny zbiór zdjęć jeśli chcesz zobaczyć te rzeczy i więcej do smaku inspirujące szaleństwo nie mogę się doczekać na następny rok ... i do tego czasu mam kilka projektów do walki.

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz