poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Reportaż: Jak to zrobić: uruchomić nowe oprogramowanie Media Center w oryginalnym Apple TV

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

Dla mnie zdobywanie nowych gadżetów jest boleśnie prosta; rozładunek starych jest trudniejsze. Przewidywalny wynik: szafie, garażu lub piwnicy pełnej starzenia się, ale nie dość przestarzałych technologii. W Ars czytnika, prawdopodobnie można się odnoszą.

Niedawno wpadł mi pierwszej generacji Apple TV podczas wyprawy zwiedzanie jaskiń w głąb mojej szafie domowego biura. Po uaktualnieniu do drugiej generacji Apple TV w zeszłym roku, rzeczywiście zapomniany stary był tam. Odkrycie na nowo wzbudził moją ciekawość. Chociaż już dawno unikać wykonywania jailbreaks na moje produkty Apple, stary Apple TV dał mi szansę dowiedzieć się, co jeszcze można oglądać na tej rzeczy oprócz zawartości iTunes.

Rzeczywiście można oglądać wszelkiego rodzaju innych treści na starym Apple TV, jeśli jesteś gotów na majsterkowanie. Dwa najbardziej popularne interfejsy oprogramowania wersji Boxee i wersja XBMC, zarówno przeznaczone do oryginalnego Apple TV. Tutaj, ofiaruję Ci kronika moich własnych doświadczeń tworzenia tych obu rozwiązań, i pokazać, jak zrobić to samo.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz