czwartek, 1 września 2011

Growing Up Geek: Richard Lawler

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/08/31/growing-up-geek-richard-lawler/:
To zdjęcie zostało zrobione w 1985 roku i pomimo czasu, który przeszła, podniecenie czułem, następnie stwierdzając, że Atari joystick zwraca za każdym razem podłączam się, rozruchu lub logowania się znaleźć coś nowego. Podobnie jak wiele innych maniaków epoki, świat gier wideo znalezione w ryz bootlegged gry zawarte na Verbatim dyskietek 5,25-calowych były na początku szkolenia wartości znając moje odwrotnie komputerów. Początkowa chęć do gry The Last Starfighter / Solaris bez konieczności ktoś ją skonfigurować byłby dla mnie lata później prowadzić do długich sesji edycji. Nietoperza i plików. Ini słyszeć efekty dźwiękowe w Wolfenstein 3D i po tym, łatwa praca tworzenia i mocowania komputerów. Mimo to, tak wielkie jak przy użyciu technologii jest, to nic nie Ożywione dyskusje wśród osób o podobnych poglądach i po debatach szkolnym ponad 8 -, 16 - i 32-bitowe wojny konsoli skończyła (na szczęście, Sega jest z gry, sprzęt teraz lub I musiałby recuse się od jakichkolwiek wiadomości lub opinie) udałem on-line, aby sam słyszałem.

Kontynuuj czytanie Growing Up Geek: Richard Lawler

Growing Up Geek: Richard Lawler pierwotnie ukazał się na Engadget Wed, 31 sierpnia 2011 17:53:00 CEST. Proszę zobaczyć nasze warunki korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz