poniedziałek, 12 września 2011

OMG / JK: Amazon tablets, Carol Bartz, i bransoletki przyjaźni

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA1Ov-ZW9IU/:

A my tu o nowy odcinek OMG JK. Jestem Jason Kincaid.

A ja jestem MG Siegler.

Pierwszą rzeczą, że my będziemy rozmawiać o to duża miarka, że mieliśmy, trzeba było, że miałem w zeszłym tygodniu. Jest to Amazon Kindle tablet, więc nie było pogłoski o tym co na chwilę, ale rzeczywiście widziałem i Używałem go przez jakiś czas, jak na godzinę, więc wiem, w zasadzie wszystko na ten temat. Nie znam wszystkich szczegółów zmian w środku, ponieważ ...

Dlaczego więc nie mogę lob niektóre z plotek na ciebie. Porozmawiamy o które z nich są prawdziwe. Sure.

W porządku. Więc najpierw, jak duże jest? Nie było spekulacji, że to 10.1 lub siedem cali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz