poniedziałek, 19 września 2011

Sprzedaż Decor Flash Home Site One Lane Królów Podnosi 40 milionów dolarów, na drodze do ponad 100 mln USD w 2011 r. sprzedaży

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jEq5p3ZtsXM/:
One Kings Lane-1

Ponad dwa miliony użytkowników silne, flash miejscu sprzedaży w wystroju wnętrza, meble i akcesoria Jeden Lane Kings, podniósł 40.000.000 dolarów w nowe fundusze z prowadzonych przez Tiger Global Management. Instytucjonalne Venture Partners i obecnych inwestorów Kleiner Perkins i Greylock Partnerzy udział w rundzie, zgodnie z Wall Street Journal opowieść, która podaje, że jeden pas królów została wyceniona na 440.000.000 dolarów po inwestycji. Ta runda przynosi uruchamiania całkowitego finansowania do ponad 65 milionów dolarów.

Jeden Lane Kings, który był współfinansowany przez Ali Pincus i Susan Feldman w 2009 roku, oferuje głębokie, ograniczony zniżki na wystrój domu, meble, akcesoria, wina, żywność i prezenty. Strona konkuruje z Gilt Groupe, i szybko rosnący rynek Fab.com projekt.

Jeden Lane Królów okazało się, że model handlu niszowe mogą czerpać dużą ilością użytkowników i przynieść znaczące przychody wzrosły przychody starcie ponad 500 procent od 2009 do 2010. Jeden Królów Lane CEO Doug Mack powiedział WSJ, że dochód jest na dobrej drodze do przekroczenia 100 mln USD, który jest również w ciągu trzech sto procent wzrost od 2010 roku, w którym starcie nie 30 milionów dolarów przychodów. I ponad 75 procent sprzedaży pochodzi od klientów powtórzyć.

Firma posiada również możliwość korzystania z rozrywki i celebrity partnerstwa w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży. W lecie, jeden Lane Królów ciekawe wiele treści z Bravo Dekoratorzy Million Dollar , i razem z aktorką Gwyneth Paltrow do promowania swojej nowej książki kucharskiej.

Innym kątem Jeden Lane Królów ma wykorzystać do zwiększenia zaangażowania na treści redakcyjne. Na przykład, witryna oferuje firm filmy ze sprzedażą blach luksusem, na który pokazuje odwiedzających jak złożyć prześcieradło. Firma kupili również projekt publikacji firmy Helikopter w tym roku.

Oczywiście, jak widzieliśmy z branż niszowych w branży sprzedaży flash, obszary te mogą być konkurencyjne. Na przykład, pozłacany zaczęła oferować promocje z Jetsetter i teraz niemal wszystkich głównych Flash Site oferuje podobne oferty. Gilt również połączenie redakcyjny commerce w miejscu Taste Gilt smakoszem , jak również w jej domu i meble pionowej . Fab.com korzysta z kuratorem sprzedaży projektu, aby pomóc przyciągnąć użytkowników.

Ale na przykładzie witryny danych użytkownika zwrotu i wzrost sprzedaży, One Lane Królów ma lojalnych. Gdybym Gilt Groupe, byłbym chcą nabyć miejscu wystrój domu szybko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz